top of page

אירועים ,מוזיקה ,אווירה וכל מה שסביבם.....


בחירת מוזיקה לפי סוג האירוע אינה בחירה קלה, כל אירוע והאווירה שאתם רוצים ליצור. מוזיקה הינה חלק חשוב והיא קובעת את מצב הרוח והאווירה מסביב האירוע.

 

למשל חתונה, לבחור מה יהיו השירים והמוזיקה לקבלת פנים, שיר כניסה לחופה שצריך להיות מאוד אישי ומרגש, שיר סלואו של חתן והכלה, בהרבה מאוד מהמקרים מקובל להקדיש שיר, כלה שרה לחתן או חתן מקדיש לכלה, גם אם אתם לא זמרי על...! יש אופציה לתקן את זה! לגרום לקולכם להישמע טוב דרך תוכנות מיוחדות לתיקון קול באולפני הקלטות, תוכלו לתקן זיופים, לשפר צלילים ולשים אפקטים המתאימים וכל זה כמובן מתבצע בליווי של איש סאונד צמוד שעוזר לכם ומייעץ עם כל דבר שתצטרכו בנושא. בחירת מוזיקה ושירים מתאימים לרחבת הריקודים שמשקפים טעם אישי של בני הזוג ובהחלט בחירת מוזיקה מרקידה מבטיחה ערב מוצלח עבור הזוג כך גם עבור האורחים הנהנים. הטיפ החשוב הוא לשמור על סגנון מסוים במוזיקה לקבלת הפנים, כך גם לרחבת הריקודים. שירים לסלואו, שירי ברכה או שיר בהפתעה, בדרך כלל תלויים רק בטעם האישי.

 

הרצון הוא לעשות שמח בחתונה, לעשות מרגש והיי!!! עם כל הסידורים אל תשכחו ליהנות בעצמכם!!!! בחירת מוזיקה טובה לאירועים זה מה שעושה את האווירה מוצלחת ומרשימה או.... לפעמים להפך... אם זה לא מוקפד.... כמובן חוץ מהמוזיקה לחתונה יש עוד הרבה סידורים וארגוני חתונה כמו בחירת שמלת כלה או אפילו שמלות כלה אם יש כמה...:) בחירת מקום, גני אירועים או אולמות אירועים לפי טעם המתחתנים, עיצוב אירועים ,חיפוש צלם טוב ומקצועי ועוד כל מיני אטרקציות לחתונה כדי לעשות את האירוע מיוחד ומרגש.

 

לגבי אטרקציות לחתונה, חלק מזה גם שירים וברכות שמוקדשות מצד האורחים או המשפחה שגם ניתן להקליט באולפן הקלטות מראש בליווי של מוזיקת רקע לבחירתכם עם טקסט מרגש עבור זוג המתחתנים.

 

לגבי בת מצווה או בר מצווה, לרעיונות לבת/בר מצווה אין סוף, אחד האירועים החשובים בחיי כל נער ונערה, אירוע בלתי נשכח וגם כאן יש את אותה דילמה לגבי בחירת מוזיקה ושירים. שיר בת מצווה מיוחדת שמתבצע על ידי כלת הבת מצווה או חתן הבר מצווה, בדרך כלל גם מוקלט באולפן הקלטות מראש הפך בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הכי חמים ומוצלחים. שירי בת מצווה, ברכות לבת מצווה עושים את האירוע בלתי נשכח! כמובן גם כאן (כמעט כמו בחתונה:) יש את הסידורים הנוספים כמו בחירת שמלות בת מצווה או חליפות בר מצווה, אטרקציות המותאמות לגיל האורחים, יאללה בת מצווש / בר מצווש מוצלחים...!:)

 

יש עוד רעיונות למתנות ואטרקציות לאירוע! למשל ליום הולדת אפשר להקליט שיר במתנה, להפתיע את האדם הקרוב עם שיר מוקדש עבורו או ברכה מקורית מוקלטת מראש. אין הפתעות יותר טובות ליום הולדת של קרובים מהקלטת שיר או ברכה שירגש אותו עד דמעות ויישאר בזיכרון וגם בהקלטה לכל החיים, זה רעיון למתנה מוצלחה והפתעה מושקעת שיעריכו אותה במאת האחוזים!

 

כל מה שנשאר למצוע את האולפן ההקלטות הטוב שילווה אתכם בתהליך בצורה מקצועית.


bottom of page