top of page

איך לבחור שיר בהתאם לאירוע :)


יש לך אירוע מיוחד באופק וצריך לבחור שיר או מוזיקה מתאים...?

יש מעט זמן והרבה מוזיקה טובה... ולא סתם הרבה... המוווון! מוזיקה מכל מיני סוגים...מה עושים? איך לבחור שיר מיוחד, שיר מתאים, שיר מרגש, שיר אישי,שיר שאשקף אותך בול!

 

אז ככה יש 4 דרכים:

1- לאיזה מסיבה אתם בוחרים שיר ? מסיבת יום הולדת, שיר לבת מצווה, שיר לבר מצווה, שיר כניסה לחופה מרגש, ברכה לחתונה, שיר לחתונה, דרשה לבר מצווה, שיר אישי בהפתעה, שיר אישי במתנה או אפילו שיר אודישן לבית ספר למוזיקה, שיר לאודישן לדה וויס, כוכב הבא ועוד..

 

2- מה טווח הגילאים ? האם זה שירים ליום הולדת בגן, שיר לבת מצווה, שיר לאהוב או אהובה, שיר לחתונה, שיר ליום נישואין, שיר לעובד שיוצא לפנסיה. זה הכל טווח גילאים שונה ובהתאם לזאת גם ז'אנר מוזיקלי שמתאים לכל אחד.

 

3- לבדוק איזה סוג מוזיקה אוהבת האוכלוסיה או הבן אדם עבורו אתה מחפש שיר או מוזיקה. האם זה שירים בעברית, ארצישראלים, מזרחית, שירים באנגלית או שפה אחרת, תקופה של המוזיקה ( שנות ה80 ,90, 2000...). מוזיקה שהיא יותר לריקודים או שירים שקטים...?

 

4- האחרון והכי חשוב ! :) להתחשב בטעם האישי של אותו אדם או קבוצת אנשים ולא רק מה שבא לך לשמוע עכשיו:) ברגע שמקדישים שיר למישהו או מישהי או למטרת אירוע מסויים, צריך לבחור שירים מכל הלב ובמחשבה לרגש ולגרום לאושר ושמחה ואז גם אתה/את תהנה מנתינה לאחר ואולי אפילו תוכל להגשים חלום לאדם קרוב:) ברגע שזה מוזיקה או שיר לאירוע משלך (חתונה, בר/בת מצווה, שיר כניסה...) ללכת עם הטעם האישי שלך, זכרונות שהשיר הזה מביא ותחושות הבטן שהוא מעורר. ו ל ה נ ו ת!

bottom of page